قند

از نی کلک همه قند و شکر می‌بارم

قند

از نی کلک همه قند و شکر می‌بارم

قطره تویی بحر تویی لطف تویی قهر تویی
قند تویی زهر تویی ، بیش میازار مرا ...

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

ای معلم تو را سپاس

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ق.ظ


در میان صدقه هایی که مردم می دهند، هیچ صدقه ای ارزنده تر از یاد دادن علم و دانش نیست.

پیامبر اکرم(ص)


ای آینیه تمام نمای صداقت و محبت و ایثار هر روزت مبارک باد



پیشکش به همه دلسوزان عرصه علم و دانش..

کلیپ فوق العاده زیبای تقدیر و تشکر دانش آموزان مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود از معلمان خوبشان:

http://www.aparat.com/v/IVopR



آموزش حرفه ای است که همه حرفه های دیگر را می آموزد و مسئولیت آن بر عهده معلم است

روزت مبارک . . .


من عاشق مدرسه ام

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

من مدرسه ام را دوست دارم

من مدرسه ام را دوست دارم

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

مدرسه ام را دوست دارم

من مدرسه ام را دوست دارم

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

من عاشق مدرسه ام

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

من مدرسه ام را دوست دارم

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود

من معلمم را دوست دارم

من معلمان مدرسه ام را دوست دارم

مدرسه نمونه علامه طباطبایی شاهرود


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی